Netjes geregeld. Mooi boeket.
De bestelling ging bijna helemaal top (ik heb de bloemen nog niet ontvangen dus deze review gaat nog niet over de kwaliteit van de bloemen), maar ik kon nergens aangeven tussen hoe en hoe laat ik het bezorgd wilde hebben.
Erg mooie bloemen en goede service. Heel erg bedankt daarvoor!
Top service, goeie prijs en goed geregeld