Super mooie en goede bloemen, ik kreeg met de kerst een prachtig kerstboeket wat wel 3 weken mooi heeft gestaan ??
Altijd prachtige bloemen van goede kwaliteit!
Mooie zaak prachtige bloemen en planten en aardig personeel een zaak waar je niet zomaar voor bij loopt ik in elk geval niet !!,!
Ik vind jullie een mooie bloemenzaak hebben, toen mijn broer en schoonzus nog op dirkstaalweg woonde en ik logeerde daar,kwam ik nog wel eens aan,
Altijd snelle goeie mooie bloemen en service