Geweldige zaak met aandacht voor de klant. Verse bloemen!
Makkelijke bestelprocedure. Mooie keuze.
Prachtige winkel met heel vriendelijke mensen. Mooie kant-en-klaar boeketten maar je kan ook een eigen bos laten samenstellen. Goede bezorgservice, helemaal top dus!
Fijn om een bestelling te plaatsen alles heel duidelijk ??
Dat ging makkelijk. Jammer dat er geen opmerkingenvak is, ik wilde bezorgmoment voorstellen, na 14.30