Eenvoudig bloemen besteld, snelle webshop!
Vriendelijk en snelle levering.
8
T.C. Dillingh, Franeker
En gelukkig is er dan internet wanneer de afstand net ietsje te ver is. Mijn review gaat dan over de keuze van de bloemen en het bestelgemak. En dat alles thuis in een gemakkelijke stoel ??. Vier sterren voor bestel/bezorgservice.
Fijne bloemist. Oprechte aandacht voor klant en bloemen!
Ook bestellen ging makkelijk, fijn dat het vandaag nog bezorgd kan worden!
Ik heb hier meerdere keren bloemen besteld op afstand voor mijn ouders. Altijd mooie kwaliteit al jaren een prachtige zaak.